AnesOnion STARTUP

During this fasting month, tetiba for the fisrt time rasa nak create blog. 1st thing that came to mind nak share about travel, kerja-kerja photography suami and maybe experience hidup. Terus call my husband, dear boleh tak i create blog and as predicted dia cakap yes you can but not about personal life. Terus sel berhubung dan saya cakap ok dari i asyik up status on FB maybe i can create blog berkaitan book review atau anything that teach me something in life.

Untuk reader tegar sepertinya walau dia bukan librarian macam saya...sudah pasti its a YES.. 100% YES. So Di sinilah bermulanya idea untuk realisasikan my 1st blog yang saya dedikasikan nama sebagai AnesOnion. I start fresh macam gambar breakfast di atas.

Tiada niat lain, hanyaLAH untuk kongsikan buku atau experience that change the way i think, that motivate me and make me strong. Fokusnya masih on books yang buat untuk saya rasa THANKFUL dengan nikmat hidup yang tuhan berikan.




Comments

Popular Posts